Kaip prisijungti prie sistemos
Prisijungimo duomenis rasite bendrovės sąskaitoje
Prisijungę pirmą kartą saugumo sumetimais atnaujinkite savo kontaktinius duomenis ir pasikeiskite slaptažodį
Jeigu nepavyksta prisijungti prie savitarnos, būsto portale
- Pasitikrinti ar Identifikacijos numeris suvedamas teisingai. Jeigu identifikacinis numeris pradžioje turi 0 (nulis) simbolius jie turi būti įvesti 018132;
- Patikrinti ar slaptažodis suvedamas teisingai. Slaptažodį svarbu vesti kaip nurodyta sąskaitoje su didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis.
- Jeigu netinka slaptažodis pateiktas sąskaitoje, vadinasi jis buvo pakeistas;
- Įsitikinus jog identifikacijos numeris ir slaptažodis vedami teisingai, tačiau prisijungti vis tiek nepavyksta, slaptažodį galima atsinaujinti savarankiškai atliekant šiuos veiksmus:
- Tituliniame puslapyje spaudžiame „Pamiršote slaptažodį“..
- Suvedame mokėtojo kodą (identifikacijos numerį) ir elektroninį paštą. Spaudžiame „Priminti“..
- Gausite pastabą, jog priminimas buvo išsiųstas el. paštu.
- Gautame el. laiške spaudžiame „Slaptažodžio keitimo nuoroda“.
- Atsidariusiame lange suvedame mokėtojo kodą bei naują slaptažodį ir spaudžiame „Keisti slaptažodį“ bus pateikta pastaba jog keitimas sėkmingai atliktas.
Jeigu sistema nepriima nurodyto Identifikacijos numerio (mokėtojo kodo) ir el. pašto keičiant slaptažodį, prašome kreiptis į klientų aptarnavimo centrą 8 700 55 966 arba Jūsų namo pastatų administravimo vadybininką.